Tuesday 1 May 2012

BISMILLAH...

Alhamdulillah, segala puji bagiNya tuhan semesta alam...selawat dan salam ke atas junjungan nabi Muhammad SAW...

1 Mei 2012 saya telah membuka akaun baru blogspot...sebelum ni dah pernah ada akaun blogspot ni, tapi tak menjadi...huhuhu!!!
Jadinya...harap adalah yang nak follow blog saya ni..sejak akhir-akhir ni, saya perasan kalau saya 'chat' dengan kawan-kawan ke, atau nak 'post' apa-apa kat FB ataupun nak tulis mesej ke, mesti akan ada perkataan 'huhuhu'...
Emhhh! yang sebenarnya, saya ni lepasan SPM..dan, Alhamdulillah! 'result' saya bolehlah tahan...tp, susah sikit nak apply 'course' yang dah lama saya impikan iaitu...MEDIK!!!
Rasanya macam dah nak putus asa nak ambil course tu sebab memang payah sangat-sangat nak dapat dengan result saya yang biasa-biasa tu...huhuhu...
Mesti UPU utamakan best student, yang dapat straight A ataupun yang dapat 9A ke atas...
Tapi, rezeki Allah nak bagi,siapa tahu...
Saya dapat maklumat pasal agensi yang hantar pelajar-pelajar yang nak ambil 'course' medik ke Mesir....
InsyaAllah...seandainya rezeki saya...akan ku jejakkan kakiku ke sana jua demi mencari ilmuNya yang teramat luas...
Sahabat-sahabat yang membaca post ini harapnya mendoakan yang terbaik untuk diri saya yek???
AMEEENNNN.....

No comments:

Post a Comment